ΧΕΙΡΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ «ΤΟ ΔΩΡΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΠΛΗΓΗ»
Η ΠΛΗΓΗ που μπορεί να μας ωθήσει στην ανάπτυξή μας μπορεί να είναι μια μικρή η μεγάλη ανάλογα και να είναι η έναρξη – πορεία μας για την ΑΝΑΠΤΥΞΗ μας.
Το σύμβολο του Χείρωνα μοιάζει πολύ με ένα παλιό κλειδί. Υπάρχουν διάφορες απόψεις για την έννοια της θεραπείας που συμβολίζει ο Χείρωνας, η θεραπεία αποκαθιστά την ισορροπία και κατά συνέπεια έχει ένα πολύ βαθύτερο συμβολισμό,
«Υπάρχει μια αμερικανική προφητεία που δηλώνει ότι
όταν ανακαλυφθεί ο πλανήτης της θεραπείας στον ουρανό, τότε έφτασε η στιγμή να
επιστρέψουν στην γη οι ιερείς διδασκαλίες των πολεμιστών."Ο πλανήτης Χείρωνας κάνει 49 – 51 χρόνια να γυρίσει στην
γενέθλια θέση του και αυτή η επιστροφή είναι η σημαντικότερη στιγμή για το άτομο να
δει καθαρά πως θα γιατρευτεί από τις πληγές που έχει μαζέψει όλα αυτά τα χρόνια
και να τις θεραπεύσει με τις αλλαγές που θα θέσει το ίδιο με τις αποφάσεις του.
Όταν ο Χείρωνας εμφανίστηκε στη συνείδηση της ανθρωπότητας το 1977, άρχιζε ένα μεγάλο ρεύμα προς τα φυσικά προϊόντα και την υγιεινή διατροφή,καθώς επίσης και μία ευρύτερη η ανάγκη του ανθρώπου να βελτιώσει την ποιότητα της ζωή του.
Ο Χείρων είναι το αθάνατο πρότυπο, που κατερχόμενο στο θνητον διαποτίζεται
από όλα τα δηλητήρια από τα οποία υποφέρει ένας θνητός. Η πορεία των σχέσεων
του ανθρώπου εντος του οικογενειακού και κοινωνικού περιβάλλοντος είναι το
ορατό μέρος του πόνου και της καρτερίας το δε αόρατο είναι ο «ΙΠΠΟΣ», το βίαιο
ένστικτο και το συναίσθημα από τα οποία γεννήθηκε και πάσχει (ο Κρόνος
μεταμορφώθηκε σε ίππο και βίασε την Φίλυρα), ο διφυής Χείρων.
Σύμφωνα με το μυθολογικο παράδειγμα του Χείρωνα, δια της παρατήρησης της
συμπεριφοράς των «άλλων» , οι οποίοι του μοιάζουν, κατανοεί το «εγώ» και
προσαρμόζει ανάλογα την δική του συμπεριφορά. Ο Νούς δραστηριοποιείται και
επεξεργάζεται όχι μόνο τα προσωπικά του τραύματα αλλά και εκείνα των ατόμων με
τα οποία έρχεται σε επαφή, στην διαδρομή του βίου.
Η ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΘΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ. ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ.
Οι παραστάσεις , τα αγάλματα και τα αγγεία στους ναούς απεικονίζουν την
αρχαία ΣΟΦΙΑ. Η οπτική εικόνα ανάγεται σε νοητική σύλληψη στην συνέχεια σε
λεκτική έκφραση και μετατρέπεται σε ΣΥΜΒΟΛΟ, το οποίο λόγω της συν-κινησιακής
φόρτισης μεταμορφώνεται σε ΑΡΧΕΤΥΠΟ.
Ο Χείρωνας καλείται να συνδυάσει το υπάρχον καθεστώς συντήρησης ως υιός του
ΚΡΟΝΟΥ-ΧΡΟΝΟΥ με την βίαιη μεταβολή της μακρόβιας φύσης του σε θνητή ως υιός
της Φίλυρας . Η γέννηση του συνοδεύεται όχι από ένα αλλά από δύο τραυματικά και
αθεράπευτα συμβάντα, τα οποία είναι στο επίκεντρο της ζωής του και τον χρήζουν
ΘΕΡΑΠΕΥΤΗ.
Το πρώτο τραύμα είναι ο τρόπος που συνευρέθηκαν οι γονείς του, βίαιος και
ζωώδης, και είναι εμφανές στην μορφή αυτού του διφυούς ιππόμορφου ανδρός. Το
αποτέλεσμα η ανικανοποίητη προσωπική ζωή.
Το δεύτερο τραύμα είναι ότι οι γονείς του τον εγκαταλείπουν και αυτή η
πληγή της απόρριψης αδύνατον να επουλωθεί. Το παιδί έχει ζωτική ανάγκη της
πιδοκιμασίας καις της αναγνώρισης, της τρυφερότητας, στοργής και φροντίδας των
γονέων του. Αν τα στερηθεί όλα αυτά θα στερηθεί την χαρά της
ζωής.
ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΑΡΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ
ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΝΑ ΦΘΑΣΕΙ ΣΤΟΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ ΤΗΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ.
ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ, ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ
ΗΡΩΙΚΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ, ΔΙΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΜΕΣΩΝ.
Η απόρριψη από τους ίδιους του τους γονείς, στρέφει το άτομο σε ένα άλλο
πρόσωπο, που στην περίπτωση του Χείρωνα είναι ο θεός ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ, που αναλαμβάνει
την ανατροφή, και την διαπαιδαγώγηση του, μεταδίδοντας του την μυστική
διδασκαλία της αυτοθεραπείας.
Ο Απόλλων γέννησε Κένταυρο και είναι συνδεδεμένος με αυτούς, έχοντας τους
υπό την προστασία του.
Η ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ ΤΩΝ ΔΙΕΣΠΑΣΜΕΝΩΝ ΜΕΡΩΝ, ΩΣΤΕ ΝΑ
ΕΠΕΛΘΕΙ ΤΟ ΕΝ ΣΤΗΝ ΔΙΧΑΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΙΦΥΟΥΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥ.
Ο Απόλλων κατευθύνει τον Χείρωνα στην απόκτηση των θείων του ιδιοτήτων, ΤΗΣ
ΠΑΙΩΝΙΟΥ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ, ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, ΤΗΣ ΜΑΝΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ.
ΚΟΡΩΝΙΔΑ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΔΩΡΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ {ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΧΕΙΡΩΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ
ΠΗΛΕΑ}
Ο Χείρων, με πρότυπο τις ιδιότητες της καθαρότητας και της απελευθέρωσης
από τα δεσμά της άγνοιας καθίσταται ον φωτισμένο, ικανό να αναλάβει την
ανατροφή, όχι μόνο απλών ανθρώπων αλλά και τέκνων θεών, τα οποία υπό την
καθοδήγησή του προετοιμάζονται να αλλάξουν πεδίο συνειδητότητας. Ως ΗΡΩΕΣ πλέον
δοκιμασθέντες εις το πεδίο των ΛΑΘΩΝ/ΑΘΛΩΝ, θα διέλθουν την πύλη της Αθανασίας,
αφού ο Χείρων είναι ον αθάνατο.
Το συμπέρασμα είναι ότι η πλέον διχασμένη και τραυματισμένη ψυχή με την
ορθή παιδεία δύναται να λειτουργήσει με τρόπο φυσιολογικό . Η ισότιμος και
κυρίως η δίκαιη αντιμετώπιση των ανθρώπων από το περιβάλλον τους είναι το
κλειδί της υγιείας όλων μας.
Ο ΔΙΧΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΟΝΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΟΥ ΕΝΩ Η ΕΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο
ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ ΤΟΥ
Ο ΧΕΙΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΚΜΑΓΕΙΟ ΕΚ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΑΝΑΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΤΟΜΙΚΑ
ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου