ΚΕΡΑΥΝΌΣ ΚΑΙ ΑΣΤΡΑΠΉ
Στην Ελληνική Μυθολογία το μετεωρολογικό φαινόμενο της αστραπής, η θέα του οποίου προκαλούσε ιδιαίτερο δέος, κατά τον ακολουθούμενο αλληγορικό ανθρωπομορφισμό των εννοιών, αποδόθηκε σε τρεις Κύκλωπες, που ο καθένας εκπροσωπούσε από μία φύση του φαινομένου. Αυτοί ήταν ο Βρόντης που εκπροσωπούσε τη βροντή, ο Στερόπης που εκπροσωπούσε την κίνηση της αστραπής και ο Άργης που εκπροσωπούσε την εκτυφλωτική φωτιά. Και οι τρεις ήταν βοηθοί του Ηφαίστου στην κατασκευή των κεραυνών του Δία, στον Όλυμπο.
Στην Ελληνική Μυθολογία το μετεωρολογικό φαινόμενο της αστραπής, η θέα του οποίου προκαλούσε ιδιαίτερο δέος, κατά τον ακολουθούμενο αλληγορικό ανθρωπομορφισμό των εννοιών, αποδόθηκε σε τρεις Κύκλωπες, που ο καθένας εκπροσωπούσε από μία φύση του φαινομένου. Αυτοί ήταν ο Βρόντης που εκπροσωπούσε τη βροντή, ο Στερόπης που εκπροσωπούσε την κίνηση της αστραπής και ο Άργης που εκπροσωπούσε την εκτυφλωτική φωτιά. Και οι τρεις ήταν βοηθοί του Ηφαίστου στην κατασκευή των κεραυνών του Δία, στον Όλυμπο.
Οδηγίες για την κατασκευή κεραυνών
Μελετάς καλά τις ραψωδίες Ζζ, Νν ,
το ΖΗΤΑ και το ΝΙ και κάποιο Μμ
Παίρνεις λίγο από το λυκόφως των συναισθημάτων σου
εκείνων που άφησες σε ένα παγκάκι ανακατεμένα
με τα χρώματα της αλουργίδος κατά προτίμηση
αποχρώσεως πορφυράς κάποιο μενεξένιο δειλινό,
σε ένα, κι όμως….θα μπορούσε τα ήταν τα πράγματα αλλιώς.
Πλησιάζεις με βήματα απαλά σε ένα τοπίο με γκρί σκιά
εκεί που χόρεψες χωρίς ομπρέλα σε βροχή αετίσιων απορροιών,
5 πλανήτες και ένα κομήτης τραγουδούν αγκαλιά
η οργή στροβιλίζεται μαζί με ένα καπέλο συντροφιά
πυρηνική αλυσιδωτή αντίδραση με όλα τα στοιχεία τα δομικά
Εισέρχεσαι στο οπλοστάσιο της αιωνιότητος και πιάνεις την αστραπή
με ένα χέρι που το εισιτήριο του αψόγου κρατεί
Δεν υπάρχει αλεξικέραυνο για εκεί όπου θα εκτοξευτεί
σε ηφαιστειακή έξοδο ενεργειακού σχήματος πολλαπλή.
Η Τέχνη του Ομηρίζειν είναι μια τεχνοποιία απελευθερωτική
και η δίψα σου για ένα καθαρό ουρανό σε μπλε Ομηρικής Ποίησης
ανυποχώρητα Διθυραμβική.
Μελετάς καλά τις ραψωδίες Ζζ, Νν ,
το ΖΗΤΑ και το ΝΙ και κάποιο Μμ
Παίρνεις λίγο από το λυκόφως των συναισθημάτων σου
εκείνων που άφησες σε ένα παγκάκι ανακατεμένα
με τα χρώματα της αλουργίδος κατά προτίμηση
αποχρώσεως πορφυράς κάποιο μενεξένιο δειλινό,
σε ένα, κι όμως….θα μπορούσε τα ήταν τα πράγματα αλλιώς.
Πλησιάζεις με βήματα απαλά σε ένα τοπίο με γκρί σκιά
εκεί που χόρεψες χωρίς ομπρέλα σε βροχή αετίσιων απορροιών,
5 πλανήτες και ένα κομήτης τραγουδούν αγκαλιά
η οργή στροβιλίζεται μαζί με ένα καπέλο συντροφιά
πυρηνική αλυσιδωτή αντίδραση με όλα τα στοιχεία τα δομικά
Εισέρχεσαι στο οπλοστάσιο της αιωνιότητος και πιάνεις την αστραπή
με ένα χέρι που το εισιτήριο του αψόγου κρατεί
Δεν υπάρχει αλεξικέραυνο για εκεί όπου θα εκτοξευτεί
σε ηφαιστειακή έξοδο ενεργειακού σχήματος πολλαπλή.
Η Τέχνη του Ομηρίζειν είναι μια τεχνοποιία απελευθερωτική
και η δίψα σου για ένα καθαρό ουρανό σε μπλε Ομηρικής Ποίησης
ανυποχώρητα Διθυραμβική.
Όταν το Ζ, ο Ζευς, η Ζωή συναντά το Ν φτιάχνει την πρωτείνη της πρωταρχικής δομής
με την φωτιά του Πλούτωνος και το πρωταρχικό Πυρ του Ήφαιστου ακολουθώντας πιστά την εγγραφή
στα μυστικά μονοπάτια του DNA μαζί με τον αγγελιοφόρο ψυχοπομπό Ερμή το RNA.
Ο Κύκλος του Πλούτωνος
με την φωτιά του Πλούτωνος και το πρωταρχικό Πυρ του Ήφαιστου ακολουθώντας πιστά την εγγραφή
στα μυστικά μονοπάτια του DNA μαζί με τον αγγελιοφόρο ψυχοπομπό Ερμή το RNA.
Ο Κύκλος του Πλούτωνος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου