ΤΟ ΑΡΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ (Η ΜΟΥΣΑ ΚΛΕΙΩ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΜΑΞΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ Carlo Franzoni's 1810 NATIONAL STATUARY HALL ΟΥΑΣΙΝΓΚΤΟΝ
Η ΣΑΛΠΙΓΓΑ ΤΗΣ ΚΛΕΙΟΥΣ
Στην ελληνική μυθολογία η Κλειώ ήταν η Μούσα της επικής ποίησης και της Ιστορίας. Εγγυάται την πιστότητα του αρχικού λόγου, διατηρώντας την ενότητά του στο διηνεκές προφορικά ή γραπτά, εφόσον «η φωνή ομηρεύουσα», αυ...τή που καθίσταται όμηρος του γραπτού λόγου είναι και λιγότερο επισφαλής σε αλλοιώσεις προϊόντος του χρόνου. Ήταν κόρη του Δία και της Μνημοσύνης.
Το όνομα της προέρχεται από τη ρίζα κλέω/κλείω που σημαίνει αφηγούμαι ή κάνω γνωστό.
Απεικονιζόταν με ένα ρολό περγαμηνών ή ομάδα από πλακίδια και με δάφνινο στεφάνι. Επίσης η σάλπιγγα για να διαλαλεί τις αξιομνημόνευτες παραδειγματικές πράξεις και η κλεψύδρα όσον αφορά τη ροή και τη χρονική τάξη των γεγονότων
Στην ελληνική μυθολογία η Κλειώ ήταν η Μούσα της επικής ποίησης και της Ιστορίας. Εγγυάται την πιστότητα του αρχικού λόγου, διατηρώντας την ενότητά του στο διηνεκές προφορικά ή γραπτά, εφόσον «η φωνή ομηρεύουσα», αυ...τή που καθίσταται όμηρος του γραπτού λόγου είναι και λιγότερο επισφαλής σε αλλοιώσεις προϊόντος του χρόνου. Ήταν κόρη του Δία και της Μνημοσύνης.
Το όνομα της προέρχεται από τη ρίζα κλέω/κλείω που σημαίνει αφηγούμαι ή κάνω γνωστό.
Απεικονιζόταν με ένα ρολό περγαμηνών ή ομάδα από πλακίδια και με δάφνινο στεφάνι. Επίσης η σάλπιγγα για να διαλαλεί τις αξιομνημόνευτες παραδειγματικές πράξεις και η κλεψύδρα όσον αφορά τη ροή και τη χρονική τάξη των γεγονότων
Η ΜΟΥΣΑ ΚΛΕΙΩ 1743 Milano - Via Morigi
Η ΜΟΥΣΑ ΚΛΕΙΩ ΘΕΑΤΡΟ ΜΠΟΡΝΤΩ
ΜΟΥΣΑ ΚΛΕΙΩ ΤΗΕ PAVLONSK PARK TWELVE PATHS AT OLD SILNIA ΡΩΣΙΑ
Η ΜΟΥΣΑ ΚΛΕΙΩ 1792 Christian Bernhardt Rode ΒερολινοΗ προτομή παραπέμπει σε Ελληνικό προφίλ και δίπλα στην κολωνα η θεά Αθηνά παρουσιάζει τα όπλα της το σπαθί την ασπίδα και την περικεφαλαία
ΜΟΥΣΑ ΚΛΕΙΩ ΓΡΑΦΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ Antoine Coysevox. ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ Château de Versailles
Η ΜΟΥΣΑ ΚΛΕΙΩ 1800 Charles Meynier Cleveland Museum of Art ΟΗΙΟ
Η ΣΑΛΠΙΓΓΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΑΣ ΚΛΕΙΟΥΣ ΑΣ ΗΧΗΣΕΙ
1.12.2014
Η ΜΟΥΣΑ ΚΛΕΙΩ 1689 Pierre Mignard
Ο ΑΠΟΛΛΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΥΣΕΣ ΤΟΥ ΠΕΤΟΥΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ Eugène Lenepveu 1872 ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΑ (ΤΑΒΑΝΙ) ΟΠΕΡΑ GARNIER , ΠΑΡΙΣΙ ΜΟΥΣΕΙΟ ORSAY
με το Κλειδί των Επών τυλιγμένο μέσα σε ένα κόκκινο ιπτάμενο Ομηρικό Τάπητα...
ήτοι, πτερόεν ερμηνευτικό χαλί προσώπων ονομάτων χαρακτήρων συμβόλων και αριθμών.
Του χθες του σήμερα και του αύριο σε Άρματα Ιστορίας Μουσικών Ραψωδιών
ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΤΩΝ ΟΜΗΡΙΚΩΝ ΕΠΩΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου