Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

Η ΖΩΝΗ ΤΗΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ





Η ΑΦΡΟΔΙΤΗ

Gustave Moreau   Art Museum, Harvard University  1871
 


Η Αφροδίτη,  Ο Έρως,  το  Παν!
ΑΦΡΟΔΙΤΗ!  Η αγάπη είναι γένους θηλυκού, ειρηνική!
Ο Έρως ανήκει στην άρρεν αρχή,  την πολεμική
Η Αφροδίτη μητέρα της Αρμονίας…  μας μυεί  στο δικό της  κόσμο , της ομορφιάς  και του έρωτα για να μας  μεταδώσει την δική της σοφία και τις δικές της αξίες  . Η αισθητική, η αρμονία, το κάλλος, η αγάπη, η γλυκύτητα, η καλοσύνη, η ευγένεια, η τρυφερότητα, η συνεργασία, η Ειρήνη!
Αιωνίως νέα, αιωνίως ερωτική,  εποπτεύει την ερωτική συνουσία του Κόσμου, έτσι ώστε να διασφαλίζεται το φυσικό γίγνεσθαι. Κοντά της μέχρι και ο Άρης γλυκαίνει, χαλαρώνει, αναζητά λύσεις συνύπαρξης, χτίζει γέφυρες επικοινωνίας και συνεργασίας, αφήνοντας τον μοναχικό δρόμο  και αναζητά την συντροφικότητα της τέλειας πανέμορφης Θεάς. Η ισχύς, η δύναμη από τη μία και η ομορφιά  η καλαισθησία από την άλλη  εν τη ενώσει!
Η ΗΡΑ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΖΩΝΗ ΤΗΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ Benjamin West, 1771 University of Virginia Art Museum

Ο πλανήτης Αφροδίτη, είναι ο δεύτερος σε απόσταση απο τον Ήλιο, πλανήτης του Ηλιακού μας Συστήματος, και ο κοντινότερος πλανήτης στην Γη. Ως ο φωτεινότερος πλανήτης στον νυχτερινό Ουρανό, ήταν γνωστός ήδη από τους αρχαιοτάτους χρόνους, καθώς είναι εύκολα ορατός με γυμνό μάτι από τη Γη. Ως το λαμπρότερο άστρο που συνοδεύει το φεγγάρι, έλαβε το όνομα της θεάς της ομορφιάς και του έρωτα, της Αφροδίτης. Ο Πυθαγόρας την ονόμαζε «άλλο ήλιο» (Sol Alter), χάρη στην υπέροχη ακτινοβολία της.
Λόγω του ότι η Αφροδίτη, είναι ορατή στον νυχτερινό ουρανό νωρίς το πρωί, την αυγή πριν την ανατολή του Ηλίου, και λίγο μετά την δύση του Ηλίου, έλαβε επίσης τα ονόματα, Εωσφόρος (αυτός που φέρνει το φως ή την Αυγή) και Έσπερος. Οι αρχαίοι φαντάζονταν τον Εωσφόρο και τον Έσπερο σαν δυο νέους, που κρατούν από έναν πυρσό, αναγγέλλοντας διαδοχικά τον ερχομό της μέρας και της νύχτας.


Όλο Σύμπαν ανταποκρίνεται στο  εσωτερικό κάλεσμα της «Ουρανίας Αφροδίτης», και η ανθρώπινη ψυχή δεν μπορεί να μείνει ασυγκίνητη  στον «Ερωτα» για την ένωση της με την συμπαντική ψυχή, τον τόπο προέλευσης και προορισμού της.
Ο ΕΡΩΤΑΣ  που η δύναμη του σμίγει τα πάντα και γίνεται ΖΩΗ είναι γιος της Αφροδίτης.
Πως θα μπορούσε ο κόσμος να ήταν χωρίς την ΟΜΟΡΦΙΑ!
Και χωρίς τον ΕΡΩΤΑ που τον κινεί .
Άραγε   μπορεί η  ομορφιά   να σώσει τον κόσμo;;;
Μόνο όταν δεν είναι κλεμμένη!


The Birth and Triumph of Venus - Francois Boucher, 1740 Nationalmuseum, ΣΤΟΚΧΟΛΜΗ

 

 

2 σχόλια:

  1. Διόρθωσε με αν κάνω λάθος : η αφροδίτη δεν είναι αυτή που έταξε στον πάρι την ωραία ελένη- παντρεμένη γυναίκα και τιουτοτρόπως προκάλεσε τον τρωϊκό ΠΟΛΕΜΟ ; η ίδια δεν ήταν που έκανε ΜΟΙΧΕΙΑ με τον άρη ενώ ήταν γυναίκα του ήφαιστου ; αυτή δεν ήταν που γέννησε τον Έρωτα, τον Δείμο και τον Φόβο με πατέρα τον άρη ; είναι ο φόβος αρμονία; είναι η θεά της ειρήνης και της αρμονίας να προτιμά τον θεό του πολέμου- τον ΠΟΛΕΜΟ δηλαδή και μάλιστα διαπράττοντας μοιχεία ; λοιπόν κλειώ το κλειδί είναι : Η ΤΡΙΠΛΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ : α) ουρανία αφροδίτη β) αιθερία ή κυθερεία και γ) πάνδημος ή παφία αφροδίτη ! Τέλος απο τον ουρανό μέχρι την γη υπάρχει τεράστια διαφορά-ανομοιότης-ετερογένεια.
    σευχαριστώ
    don

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το επίγειο πρότυπο ομορφιάς είναι, ως γνωστόν η ωραία Ελένη,
    που για χάρη της έγινε ένας ολόκληρος πόλεμος!
    Η Ωραία Ελένη που αντιπροσωπεύει την ομορφιά !
    Την ομορφιά που θα σώσει τον κόσμο και που παρόλο αυτόν τον πόλεμο, κανείς ποτέ,
    δεν τόλμησε να την κατηγορήσει για κάτι ούτε μετάνιωσαν για αυτόν,
    αυτοί που… τον έκαναν.
    Έπρεπε να πάρουνε την Ωραία Ελένη πίσω με οποιοδήποτε τίμημα.
    Τι έπρεπε να πάρουν;
    Τι ήταν πίσω από τα τείχη της Τροίας που άξιζε αυτό το τίμημα;
    Γιατί αυτά τα τείχη είναι φτιαγμένα από θεούς και γιατί κάποιοι
    δεν θα μπορέσουν ποτέ να τα κυριεύσουν
    και θα μείνουν ‘περιπατώντες νεκροί και άμορφα πτώματα έξω από αυτά;
    Η απάντηση είναι σχετικά απλή.
    Έχει την τρομερή δύναμης μιας πολύπλοκης απλότητας!
    Η ομορφιά καταλήγει στην μορφοποίηση ενός άμορφου όντος
    με την επαναδιευθέτηση της ενέργειας, την επαναδιάταξη.
    Ο Αριστοτέλης εδώ έχει τον πρώτο λόγο με την έννοια της εντελέχειας
    και την σύνδεση με το Σκοπό.
    Για να συμβεί αυτό να μπορεί κάποιος να δώσει μορφή
    - ομορφιά στον εαυτό του ή στα πράγματα γύρω του-
    χρειάζεται όμως…Γνώσεις , γνώσεις υψηλού επιπέδου, απόκρυφες ίσως και μυστικές.
    Χρειάζεται … την ΓΝΩΣΗ!
    Αυτό ήταν κρυμμένο πίσω από τα τείχη της Τροίας και για αυτό πολέμησαν κάποιοι
    και εξακολουθεί να είναι απρόσιτο για πολλούς ανθρώπους
    που δεν θα μπορέσουν επαναδιατάξουν το εσωτερικό τους πλέγμα
    και να γίνουν… όμορφοι.
    Και αυτό διεκδίκησαν τόσο επίμονα και πήραν πίσω.
    Την γνώση και την ικανότητα να ξαναφτιάξουν τον εαυτό τους
    ένα Όμορφο Άνθρωπο.
    http://elzin.wordpress.com/2009/05/27/%CE%BC%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CE%B6%CF%85%CE%B3%CF%8C/

    ΑπάντησηΔιαγραφή